Klantenservice via WeChat uitbesteden

Dat je als organisatie een goede Social Media presence moet hebben is geen verassing voor veel organisaties. Maar het belang van een goede representatie op diverse messenger apps is vaak nog niet zo duidelijk zichtbaar. Hier liggen veel kansen voor jouw organisatie om de klantervaring te vergroten aangezien mensen veel tijd door brengen op dit soort apps; een recente trend laat zelfs zien dat mensen meer tijd doorbrengen op messenger apps dan andere Social Media apps zoals Instagram, Facebook en Twitter. Bij Chatkracht kunnen we je helpen met het opzetten en optimaliseren van een klantenservicestrategie gericht op messenger apps.

Dat is gaan voor #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

WeChat als klantenservicetool om jouw organisatie op de Chinese markt te zetten

Naast bekende messenger apps zoals WhatsApp en Facebook Messenger, is ook WeChat een bekende concurrent met wereldwijd meer dan één miljard gebruikers. De messenger service wordt voornamelijk gebruikt in China als communicatietool. De app en haar populariteit in China is te vergelijken met die van WhatsApp in Nederland. Een belangrijk voordeel van WeChat is dat het in China voor zowel persoonlijke als zakelijke communicatie gebruikt wordt; communicatiekanalen zoals e-mail worden in China niet zoveel gebruikt als in Nederland. Dit is simpelweg omdat zij voorkeur hebben voor het gebruiken van WeChat.

De klantervaring van je klanten direct vergroten via WeChat

WeChat biedt nog meer mogelijkheden die jou als organisatie helpen je klanten sneller te bereiken en hen de optimale klantervaring te bieden. Zo heeft WeChat haar functies uitgebreid naar de mogelijkheid om E-commerce aankopen te doen. Als organisatie kan je ook via WeChat je producten aanbieden en potentiële klanten direct kunt aanspreken om zo een positieve klantervaring te creëren.

Dus wanneer je jouw organisatie in China op de kaart wilt zetten, is het belangrijk om je te focussen op het optimaliseren van WeChat als klantenservicetool binnen je klantenservicestrategie.

Chatspecialisten

WeChat uitbesteden aan Chatkracht

Wij vinden het belangrijk om een klantenservicestrategie op te stellen die optimaal past bij jouw organisatie en jouw doelen zodat je hier het meeste uit kunt halen. Daarom kijken wij graag samen met jou naar de mogelijkheden om WeChat in te richten als klantenservicetool. Hierbij kijken wij samen met jou naar de doelen van jouw organisatie en de bijbehorende mogelijkheden die WeChat biedt om zo een optimale klantenservicestrategie op te stellen.

Daarnaast zijn er ook nog diverse mogelijkheden in het inrichten van deze klantenservicetool. Hierin kan Chatkracht zowel gedeeltelijk als de gehele klantenservice uitbesteden van jouw organisatie. Binnen onze dienstverlening vinden wij het belangrijk om ten alle tijden transparant en persoonlijk te communiceren voor onze klanten en hierbij onze dienstverlening blijvend te optimaliseren. Zo kunnen wij jouw organisatie optimaal representeren en onze dienstverlening effectief op jouw doelen afstemmen om zoveel mogelijk uit de uitbesteding van WeChat te halen.

Dat is gaan voor #ultiemeklanttevredenheid.