Je callcenter uitbesteden bij Chatkracht

Bij Chatkracht ontzorgen we je graag je gehele klantenservice. Daaronder valt ook het callcenter gedeelte. De specialisten van Chatkracht nemen jouw inkomende en uitgaande telefoontjes over. Zo kunnen jouw klantenservice medewerkers zich focussen op de zaken die er echt toe doen. Ze worden niet meer afgeleid van de telefoonservice en verliezen geen tijd meer aan langdurige gesprekken. Heb je (nog) geen klantenservicemedewerkers en voer je zelf de telefoongesprekken. Dan biedt Chatkracht de uitkomst voor jouw onderneming. Onze specialisten nemen jouw telefoongesprekken over of reduceren deze tot een behapbaar aantal. Zo houd jij tijd over om te doen wat echt belangrijk is. Chatkracht streeft hierin constant naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Onze callcenter werkwijze sluit aan bij jouw organisatie

Het (gedeeltelijk) uitbesteden van jouw klantenservice, waaronder het (inbound) callcenter, vraagt om maatwerk. Daarom vinden wij het van groot belang dat we samen kijken naar hoe onze telefoondienst binnen jouw onderneming het beste tot zijn recht komt. We kijken samen naar waar de uitdaging ligt. Binnenkomende telefoongesprekken zetten onze specialisten om in een concrete klantvraag en zetten deze naar je door. Is het een eenvoudige vraag, dan geven onze specialisten natuurlijk direct een antwoord. Dit noemen wij ook wel een telefoonbeantwoordservice. Afhankelijk van jouw wensen richten wij het proces in. De specialisten van Chatkracht denken hierin mee en gebruiken hun expertise graag om jouw callcenter zo volledig mogelijk te ondersteunen of uit te besteden. Hierin staat de klant altijd centraal. Het uitbesteden mag niet ten koste gaan van de klanttevredenheid. Jouw klanten moeten geen onderscheid merken tussen direct contact met jouw organisatie of contact via de specialisten van Chatkracht. Wij zijn hierin de flexibele callcenter medewerker van jouw organisatie. Dat is voor ons #ultiemeklanttevredenheid.

We blijven altijd verbeteren met ons callcenter

Bij Chatkracht vinden we dat het morgen beter kan dan vandaag. Dat is de reden dat we alle data opslaan en deze constant analyseren. Zo monitoren we gespreksonderwerp, reactietijd, gespreksduur, tevredenheid na het gesprek en nog veel meer. Daarnaast houden we ook het aantal gesprekken bij welke direct afgehandeld kunnen worden of welke verdere opvolging vereisen. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst. Zo brengen wij volledig het werkproces in kaart. Dit maakt het mogelijk om te blijven optimaliseren. Tegelijkertijd dragen we hiermee bij aan jouw dienstverlening. Wat zijn bijvoorbeeld vragen die veel worden gesteld. Door dit te analyseren kunnen wij je van concrete aanbevelingen voorzien waarmee je jouw dienstverlening kunt verbeteren. Zo reduceer je het aantal klantvragen, bespaar je tijd en ga je voor maximale conversie. Alle data die wij analyseren en registreren worden periodiek met je gedeeld in een overzicht dashboard, aangevuld met een heldere rapportage. Zo dragen we constant bij aan een unieke klantervaring én zorgen we er tegelijkertijd voor dat klanten steeds beter worden geholpen. Het met één interactie streven naar tevredenheid van onze medewerker, jouw organisatie en de afnemer van jouw organisatie, dat is onze missie!