Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je dat inkomende telefoontjes snel en vakkundig worden beantwoord? Laat Chatkracht je telefoongesprekken tijdens kantooruren afhandelen. Wij zorgen ervoor dat je klanten direct vriendelijk en professioneel geholpen worden.
Een callcenter is een essentieel onderdeel van een complete klantenservice. Maar bij het opzetten en bijhouden van een inbound telefoondienst komt veel meer kijken dan je misschien verwacht. Om zeker te weten dat je het goed doet, kun je jouw callcenter werkzaamheden uitbesteden aan Chatkracht. Onze communicatiespecialisten nemen inkomende telefoontjes op namens jouw organisatie, zodat jij en jouw medewerkers tijd hebben voor andere belangrijke zaken. Je kunt onze communicatiespecialisten inschakelen om jouw gehele telefoondienst over te nemen, maar ze kunnen ook een kleiner deel van de binnenkomende telefoontjes op zich nemen. Zo houd jij de controle en streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid.
We begrijpen hoe belangrijk het is dat onze werkwijze past bij jouw bedrijf. En omdat mooi maatwerk vraagt om een soepele samenwerking, gaan we graag met je in gesprek. We kijken samen wat de uitdagingen en verbeterpunten van jouw klantenservice zijn. Op basis daarvan bepalen we waar onze communicatiespecialisten kunnen inspringen. Of we jouw telefoondienst nou deels ondersteunen of helemaal overnemen – we zorgen ervoor dat onze diensten naadloos aansluiten op die van jouw bedrijf. Zo zullen jouw klanten geen onderscheid kunnen maken tussen direct contact met jouw organisatie of contact met een van onze communicatiespecialisten. Dat is nog eens maatwerk.
Als jouw callcenter is het onze missie om het elke dag een beetje beter te doen. Om dat waar te maken doen we veel met onze data.Uiteraard noteren we het aantal gesprekken dat direct afgehandeld kan worden en de hoeveelheid telefoontjes die verdere opvolging vereist. Maar we bewaren ook het gespreksonderwerp, de gespreksduur en de reactietijd van elk telefoongesprek dat we voor jouw organisatie voeren. Deze data gebruiken we om een overzichtelijk dashboard voor jouw organisatie te creëren. Hierin kun jij heel duidelijk zien wat aandachtspunten zijn voor jouw telefoondienst. Op basis daarvan schrijven wij een concreet advies waarmee je jouw klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen. Zo werken we keer op keer samen om de ervaring van jouw klanten te optimaliseren. Benieuwd wat Chatkracht als jouw callcenter of als jouw externe klantenservice kan bieden?
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media