Telefonie header

Chatkracht inzetten als jouw antwoordservice?

Wil je dat inkomende telefoontjes snel en efficiënt worden afgehandeld? Chatkracht staat klaar om jouw telefoongesprekken tijdens kantooruren te beheren. Wij zorgen ervoor dat je klanten binnen enkele seconden vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan.

Neem contact op:

Antwoordservice inschakelen? Wij bellen, jij bespaart tijd!

Het beantwoorden van inkomende telefoontjes kost veel tijd. Tijd die je vast niet altijd hebt. Maar geen zorgen: wij nemen je graag wat werk uit handen. Als je jouw inbound telefonie uitbesteedt aan Chatkracht, zit er een vast team van communicatiespecialisten klaar om binnenkomende telefoontjes te beantwoorden. Dat doen ze vriendelijk, snel en bekwaam. Scheelt jou een hoop tijd, die je vast goed kunt gebruiken om je te focussen op andere belangrijke zaken. 

Van antwoordservice tot gehele klantenservice

Of jouw klantenservice nu actief is op live chat, e-mail, social messaging of Whatsapp – onze communicatiespecialisten zijn breed inzetbaar. Wil je onze hulp voor jouw telefoonaanname service? Dan zullen we samen met jou beslissen welke werkwijze het beste bij jouw organisatie past. Hierin bepaal jij zelf tot welke systemen je ons toegang geeft en in hoeverre we jouw inbound telefonie overnemen. Wil je jouw gehele antwoordservice aan ons overdragen? Dat kan. Zet je onze communicatiespecialisten liever alleen in tijdens piekmomenten? Ook geen probleem. Zo zorgen we er samen voor dat Chatkracht dient als een verlengstuk van jouw organisatie. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Alles inzichtelijk

Als jij ons inhuurt als antwoordservice, kun je er vanuit gaan dat alles inzichtelijk is. Het bijhouden en opslaan van gespreksdata is een onderdeel van onze telefoonservice. Deze gespreksdata houden we bij in een speciaal ingericht dashboard. Jij kunt dit dashboard gebruiken om op de hoogte te blijven van de gespreksduur, reactietijd, gespreksonderwerpen en klantervaringen van de gesprekken die wij voor jouw organisatie voeren. Wij gebruiken deze info om onze diensten (en zo ook die van jou) te optimaliseren. Dat doen we aan de hand van concrete adviezen en suggesties voor het optimaliseren van jouw klantenservice. Zo zorgen we er samen voor dat deze elke dag een beetje beter wordt. 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen