Je antwoordservice uitbesteden doe je bij Chatkracht

Het beantwoorden van inkomende telefoontjes kost veel tijd. Tijd die je misschien niet altijd hebt. Daar helpen de specialisten van Chatkracht je graag bij. Onze ervaren mensen zitten elke dag voor jouw onderneming klaar om binnenkomende telefoontjes op te pakken. Zo kan jij je focussen op de zaken die er echt toe doen. Pakken jouw klantenservicemedewerkers op dit moment de telefoon tussen hun andere werkzaamheden op. Dan scheelt het erg veel tijd als de inbound telefonie uit dit proces wordt genomen. Dit maakt het mogelijk het klantenservice proces efficiënter in te richten aangezien je niet telkens uit je werkt wordt gehaald door een binnenkomend telefoontje. Dit kan worden gegoten in de vorm van een inbound callcenter. De specialisten van Chatkracht zijn hierin het verlengstuk van jouw organisatie. Dat is voor ons #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Onze antwoordservice dienstverlening brengt jouw onderneming verder

Onze specialisten zijn breed in te zetten om jouw onderneming te ondersteunen. Zet je onze ervaren medewerkers in als telefoonaanname service, dan pakken ze de binnenkomende telefoongesprekken op. Hierin geven wij direct antwoord op de gestelde vraag of zetten waar nodig de vraag door om later opgevolgd te kunnen worden. Samen kijken we naar welke werkwijze het beste past. Hebben we bijvoorbeeld toegang tot jouw systemen dan kunnen we klanten direct verder helpen. Pakken we naast telefonie ook jouw e-mail op, dan kunnen we klanten aan de telefoon waar mogelijk doorverwijzen naar de mail en ze via die weg verder helpen. Dit draagt bij aan een efficiëntie manier van werken. Uiteraard is dit niet altijd de gewenste situatie. In sommige gevallen is een echt gesprek de beste oplossing. Onze getrainde specialisten herkennen situaties waar het nodig is om het gesprek verder te voeren of dat het prima is het gesprek snel af te handelen. Onze expertise helpt jouw onderneming verder. We kijken samen hoe onze telefoondienst een verlengstuk kan worden van jouw organisatie. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht.

Alles wat Chatkracht doet is inzichtelijk, ook de antwoordservice

De data vanuit de telefoongesprekken wordt bijgehouden en opgeslagen. Dit is een deel van onze telefoonservice Op deze manier maken wij zaken zoals gespreksduur, reactietijd, gespreksonderwerp en tevredenheid van de klant na afloop van het gesprek inzichtelijk. Aan de hand van deze data optimaliseren wij onze dienstverlening continu. Dit gaat verder dan enkel het optimaliseren van onze eigen dienstverlening, ook jouw dienstverlening gaat hierin vooruit. We gebruiken de input vanuit de gevoerde gesprekken om tot concrete adviezen te komen. Elk gesprek is hierin even waardevol. Op basis hiervan komen wij met onder andere optimalisaties voor jouw website en jouw dienstverlening. Zo blijven we constant verbeteren en streven we elke dag opnieuw naar #ultiemeklanttevredenheid. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht, elke dag kan beter zijn dan gisteren. Al bekend met onze chatbots en flowbots?