Neem contact op:

Chatkracht optimaliseert jouw klantenservice via Tawk.to

Ben jij al bekend met Tawk.to? Dit platform helpt bedrijven bij livechat en klantcommunicatie. Met tools als bezoekersmonitoring, geautomatiseerde chats en een intuïtief dashboard wordt het zo heel makkelijk om klantinteracties te beheren. Wij van Chatkracht gebruiken Tawk.to graag om jouw klanten sneller te helpen, kansen te benutten en communicatie te centraliseren op één plek! We gebruiken onze jarenlange ervaring en kennis van platforms als Tawk.to graag om ondernemers wat werk uit handen te nemen. Lijkt het jou wel wat om jouw klantenservice uit te besteden, zodat je meer tijd overhoudt voor andere belangrijke zaken? Lees dan verder of neem contact met ons op! 

Over Chatkracht

We vertellen je graag meer over Tawk.to, maar eerst introduceren we onszelf even. Wij zijn Chatkracht, experts in klantcontact met vlotte vingers, veel inlevingsvermogen en een altijd vriendelijke houding. Met onze jarenlange ervaring in klantenservicebeheer nemen we je graag wat werk uit handen. Je kunt ons inschakelen om een deel of het geheel van jouw klantenservice over te nemen. Of het nu gaat om e-mail, livechat, telefoon of social media – onze communicatiespecialisten zijn veelzijdig en ervaren op vrijwel elk gebied. Ook voor het afhandelen van klantvragen via bol.com, Amazon, Mediamarkt of Blokker staan we voor je klaar! Hoe en wanneer we dat doen bepaal jij. Zo is onze service super flexibel en altijd een goede fit met jouw bedrijf. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij klantvragen op Tawk.to?

Haal het beste uit je klantenservice met de hulp van Chatkracht

Onze communicatiespecialisten staan klaar om je te helpen bij het optimaal benutten van Tawk.to voor jouw klantenservice. Dit platform biedt waardevolle tools om de communicatie met jouw klanten nog effectiever en efficiënter te laten verlopen. Zo kunnen we Tawk.to makkelijk integreren met softwareprogramma’s als Trengo, Zapier en Zendesk. Op deze manier beheren we alle klantinteracties binnen de voor jouw organisatie bekende workflows. En met slimme koppelingen tussen Tawk.to en e-mail, social media en CRM-systemen zorgen we ervoor dat we jouw klanten op elk kanaal zo snel mogelijk kunnen helpen. Daarbij richten we de automatiseringstools en chatbots van Tawk.to zo in, dat ze aansluiten bij de doelstellingen die we hebben opgesteld voor jouw bedrijf. Door de resultaten van ons werk te bundelen, kunnen we snel inzicht krijgen in de verbeterpunten. Zo kunnen we voortdurend optimaliseren, zodat we jouw bedrijf zo goed mogelijk kunnen vertegenwoordigen. Het uiteindelijke doel? #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie! 

Laten we in gesprek gaan!

Wist je dat onze hulp veel verder gaat dan enkel ondersteuning bij Tawk.to? We kunnen je bijvoorbeeld ook ondersteunen bij klantcontact via marketplaces zoals Amazon, Mediamarkt, Fonq en Kaufland. Onze communicatiespecialisten zijn ook experts op het gebied van social media zoals Instagram, Telegram, Twitter, WeChat en WhatsApp. Maar voor meer traditionele kanalen als e-mail en telefonie draaien we onze hand ook niet om! Kortom, geen enkel klantenservicekanaal is te uitdagend voor ons. En om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan, integreren we onze processen met de software die jij gebruikt. Of het nu gaat om AFAS, Exact, Teamleader, Simplicate of Pipedrive, onze communicatiespecialisten hebben expertise in elk domein. Ben jij klaar om het maximale uit jouw klantenservice te halen met de hulp van Chatkracht? Neem contact met ons op!  

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Offerte aanvragen binnen 1 minuut