Ben jij al bekend met de online marktplaats van MediaMarkt? Via dit nieuwe platform kunnen derde partijen hun producten aanbieden naast die van MediaMarkt zelf. Het gaat hierbij vooral om elektronica en aanverwante producten. Verkopers die zich willen aansluiten bij de desbetreffende marktplaats, moeten aan verschillende voorwaarden voldoen. Net als bij verkoop via Amazon, bol.com en Kaufland speelt de klantenservice hierin een grote rol. Als verkopers de klanten die ze via dit platform krijgen niet goed behandelen, resulteert dit vaak in het verlies van verkoopkansen of zelfs in account beperkingen. Wil je graag verkopen via MediaMarkt Marketplace, maar heb je geen zin of tijd om je druk te maken over de klantenservice op dit platform? Chatkracht helpt je graag. Met onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en jarenlange ervaring brengen we jouw MediaMarkt-klantenservice naar een hoger niveau.
Je kunt bij ons terecht voor het uitbesteden van jouw MediaMarkt-klantenservice, maar we helpen je ook graag op websites als Amazon of bol.com. Ook met klantcontact via social media als Instagram, Facebook, WhatsApp of Twitter zijn we ervaren. Wil je ontdekken hoe jouw klantenservice verbeterd kan worden met behulp van Artificial Intelligence? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Welk klantenservice kanaal je ook wilt uitbesteden, onze communicatiespecialisten staan voor je klaar. Zo beantwoordt Chatkracht jouw binnenkomende berichten wanneer jij dat wilt. Dat doen we op een manier die past bij jouw organisatie, maar altijd even klantvriendelijk en persoonlijk.
Als jij elektronica of aanverwante producten wilt verkopen, is de MediaMarkt Marketplace een prettig platform om dit te doen. Maar wat de klantenservice betreft, zijn er wel een paar zaken om rekening mee te houden. Zo is het belangrijk om goed bereikbaar te zijn, en ervoor te zorgen dat je klanten snel en efficiënt kunt helpen met hun vragen of problemen. Bovendien moet je als verkoper zorgen voor een goed proces voor retouren, waarbij de klant duidelijk wordt geïnformeerd over de stappen die moeten worden genomen bij een retourzending. Chatkracht zorgt ervoor dat jouw MediaMarkt-klantenservice aan al deze eisen voldoet. Onze ervaren communicatiespecialisten nemen bijvoorbeeld ook graag het afwikkelen van retourzendingen en het doorzetten van binnenkomende orders uit handen. We zorgen ervoor dat alles op één centrale plek binnenkomt, zodat jij efficiënt je dagelijkse werkzaamheden kunt uitvoeren.
Klantenservice-ondersteuning is maatwerk, dat weten wij maar al te goed. Hoe en wanneer je onze hulp het beste kunt gebruiken, hangt helemaal af van jouw voorkeuren. Als je besluit met ons samen te werken, gaan we eerst in gesprek. We verzamelen data over jouw huidige klantenservice en stellen op basis daarvan nieuwe doelstellingen op. Vervolgens bepalen we hoe we jou het beste kunnen helpen. En als onze communicatiespecialisten eenmaal voor je aan het werk zijn gegaan, blijven we leren en optimaliseren. Zo zorgen we ervoor dat onze hulp elke dag een beetje beter bij je past. Benieuwd hoe Chatkracht jouw klantenservice via MediaMarkt Marketplace, of een van de andere klantenservice kanalen, kan verbeteren? Neem contact met ons op!
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Meest bezochte
Pagina’s
Vind ons op
Social Media
(C) 2025 Chatkracht BV | Privacy | Algemene voorwaarden