Of we ook werken met Artificial Intelligence om de klantenservice van onze klanten te optimaliseren? Jazeker! We zijn altijd op de hoogte van de laatste AI-tools, zoals ChatGPT en Intercom. Intercom is dé nieuwe AI-tool die je kan helpen om klantcommunicatie te beheren via chat, e-mail en social media. Het platform biedt de mogelijkheid om antwoorden op veelgestelde klantvragen te automatiseren via Artificial Intelligence en live chat. Wij als klantenservice-experts maken hier dan ook graag gebruik van. Als jij besluit om jouw klantenservice aan ons over te laten, kunnen we Intercom inzetten om zo efficiënt mogelijk aan de slag te gaan. Zo tillen we jouw klantenservice in no-time naar een hoger niveau! Meer weten? Lees even verder of neem gelijk contact met ons op.
Een snelle, vriendelijke klantenservice is een onmisbaar onderdeel van een goedlopend bedrijf. Maar waar begin je met het opzetten van een klantendienst? Welke communicatiekanalen passen bij jouw organisatie? En hoe stel je een empathisch, maar efficiënt team samen? Chatkracht helpt je graag. Met onze hulp kun je jouw bereikbaarheid vergroten, responstijd versnellen en klantervaring verbeteren. Of het nou gaat om klantenservice via WhatsApp, Instagram, livechat of e-mail – onze communicatiespecialisten zitten voor je klaar. En om niet alleen goed, maar ook efficiënt te werk te gaan, maken we graag gebruik van softwareprogramma’s en AI. Zo kunnen we onze werkzaamheden integreren met de gangbare software in jouw organisatie (zoals AFAS, Pipedrive, Exact of Simplicate). Bovendien werken we met AI-tools als ChatGPT, Zendesk en Intercom voor ultieme efficiëntie. Zo streven we razendsnel naar #ultiemeklanttevredenheid.
De vraag is niet of Intercom jouw klantenservice kan verbeteren, maar hoe. En wij van Chatkracht helpen je graag met een antwoord op die vraag. Als je besluit om jouw klantenservice aan ons over te laten, zullen we aan de hand van vier fases bepalen wat er past bij jouw bedrijf.
We trappen onze samenwerking graag af met een goed gesprek. Daarvoor verzamelen wij data over jouw huidige klantenservice en klantervaring. Deze gegevens vormen de basis voor nieuwe doelstellingen. We kijken welke kanalen jouw klanten gebruiken, welke softwareprogramma’s daarbij passen en hoe we Intercom daaraan kunnen koppelen. Werkt jouw organisatie al met een bepaalde software, zoals Lightspeed of WooCommerce? Dan zorgen we dat onze systemen daar naadloos mee integreren. Dan is het tijd voor implementatie! De chatbot van Intercom gaat nu aan de slag voor jouw bedrijf!
Uit de geautomatiseerde gesprekken die Intercom voor jou voert, komt een hoop kostbare data. Dit zijn gegevens over gespreksonderwerpen, de duur van het klantcontact en klanttevredenheid na afloop van een gesprek. Wij trekken hier conclusies uit, om vervolgens de automatische antwoorden van Intercom te optimaliseren. Zo zorgen we ervoor dat we Artificial Intelligence optimaal benutten, en bereiken we #ultiemeklanttevredenheid voor jouw bedrijf.
Het zou kunnen dat de chatbot van Intercom jouw klant niet goed genoeg kan helpen met zijn vraag. Als het gaat om een lastig onderwerp, of als de klant liever telefonisch contact opneemt. In zo’n geval zitten onze communicatiespecialisten klaar. Zo zorgen we ervoor dat iedere klant geholpen wordt, hoe complex het vraagstuk ook is.
De komst van AI brengt veel vragen over privacy met zich mee. Gelukkig hoef jij je daar geen zorgen om te maken. De data die we gebruiken om jouw klantcontact te analyseren, wordt gebundeld in een voor jou inzichtelijk dashboard. De verantwoordelijkheid voor deze data ligt volledig bij Chatkracht. We zullen de privacy van jouw klanten beschermen in overeenstemming met de meest recente wet- en regelgeving.
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Meest bezochte
Pagina’s
Vind ons op
Social Media
(C) 2025 Chatkracht BV | Privacy | Algemene voorwaarden