Neem contact op:

Chatkracht beheert jouw klantenservice via Crisp

Crisp is een live chat- en klantenserviceplatform waarmee bedrijven kunnen communiceren met hun klanten via hun website of app. Het biedt functies zoals chatbots, kennisbanken en integraties met andere tools. Wij zijn fan van deze tool omdat die het heel makkelijk maakt om al je klantenservice kanalen vanaf één plek te beheren en automatiseren. Wij van Chatkracht kennen Crisp als onze broekzak, en die kennis gebruiken we graag om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen. We nemen het klantcontact van jouw organisatie graag over, zodat jij je kunt focussen op andere belangrijke zaken. Zie jij dat wel zitten? Neem contact met ons op, we helpen je graag! 

Een beetje over ons

Voordat we je meer vertellen over het klantenservice platform Crisp, stellen we onszelf graag even voor. Wij zijn Chatkracht – bekend om onze vlotte vingers, empathische aanpak en eeuwige klantvriendelijkheid. We gebruiken onze jarenlange ervaring in klantenservice graag om jou te ondersteunen. Je kunt ervoor kiezen om een deel of het geheel van jouw klantenservice aan ons uit te besteden. Of je jouw klanten nu spreekt via e-mail, livechat, de telefoon of social media – onze communicatiespecialisten zijn van alle markten thuis. Over markten gesproken – voor het uitbesteden van klantvragen via marketplaces van Bol.com, Amazon, Mediamarkt of Blokker kun je ook bij ons terecht! Hoe en wanneer we jouw klantenservice overnemen, bepaal jij. Maar één ding is zeker: we zullen altijd streven naar #ultiemeklanttevredenheid! 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij klantvragen op Crisp software?

Chatkracht optimaliseert jouw klantenservice met Crisp

Onze communicatiespecialisten helpen je graag om Crisp zo goed mogelijk in te zetten voor jouw klantenservice. Dit klantenservice platform biedt ons de tools om de interacties met jouw klanten soepeler en effectiever te laten verlopen. Crisp integreert tools zoals Slack, Zendesk en Salesforce, waardoor jouw klantcommunicatie makkelijk beheerd kan worden binnen bestaande workflows! Daarnaast ondersteunt het integraties met e-mail, social media en CRM systemen voor een naadloze klantbeleving. We stellen Crisp’s slimme chatbots en geautomatiseerde processen zo in dat ze voldoen aan jouw wensen en doelstellingen. Omdat Crisp ook gedetailleerde data van alle klantgesprekken verzamelt, krijgen wij gemakkelijk inzicht in mogelijke verbeterpunten. Zo blijven we leren en optimaliseren, waardoor we jouw bedrijf perfect kunnen representeren. En natuurlijk bundelen we alle resultaten in een voor jou inzichtelijk dashboard, zodat je lekker op de hoogte blijft van wat we voor jouw organisatie doen! 

Klaar om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen?

Met de hulp van Chatkracht haal je het maximale uit Crisp voor jouw klantenservice. Of het nu gaat om het optimaliseren van klantcommunicatie of het automatiseren van veelvoorkomende taken, wij zorgen ervoor dat Crisp helemaal is afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. En omdat we weten dat die uniek is, nemen we de tijd om jouw specifieke doelen en uitdagingen te begrijpen. Laten we samen kijken hoe we jouw klantenservice kunnen verbeteren. Neem contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden en gaan we snel voor je aan de slag! 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Offerte aanvragen binnen 1 minuut