Telefonie header

Direct capaciteit voor jouw telefonische helpdesk?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten altijd  vriendelijk geholpen worden? Kies voor Chatkracht om jouw telefonische helpdeskvragen te beheren. Wij garanderen dat jouw klanten tijdens onze kantoortijden een deskundig antwoord krijgen.
Neem contact op:

Beter bereikbaar met een telefonische helpdesk

Wanneer je met een vraag of probleem zit, wordt je het liefst zo snel mogelijk geholpen. Dit is voor jouw potentiële klanten niet anders. Daarom is het erg belangrijk dat jouw organisatie telefonisch goed te bereiken is. Het opzetten en onderhouden van een telefonie helpdesk is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Wij, van Chatkracht helpen je graag. Met behulp van een op maat gemaakt kenniscentrum dat we samen met jou inrichten, kunnen onze communicatiespecialisten jouw klanten ten allen tijde helpen met vragen en problemen. Zo zorgen we ervoor dat jouw organisatie beter bereikbaar is, zonder dat je daar zelf extra tijd en energie in hoeft te steken.

Benieuwd hoe we samen met jou kunnen streven naar #ultiemeklanttevredenheid?

Chatkracht - telefonische helpdesk header

Onze telefonische hulpdesk; Één team, één taak

Wanneer je ervoor kiest om een telefonische helpdesk op te zetten via Chatkracht, stellen we een vast team van communicatiespecialisten voor je op. Dit team bestaat uit getrainde professionals die de taal van jouw organisatie spreken. Omdat ze toegang hebben tot een zorgvuldig ingericht kenniscentrum, kunnen ze jouw klanten uitstekend verder helpen. Zo bouwen we samen een flexibele telefoondienst voor jouw organisatie! 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Altijd op de hoogte

Wanneer je jouw telefoon door ons laat beantwoorden, betekent dat niet dat je zelf niet betrokken blijft. Van elk telefoongesprek dat onze communicatiespecialisten voor je voeren, kun je een samenvatting in jouw mailbox verwachten. De klantcontacten die via onze inbound telefonie dienst ontstaan, worden geregistreerd in jouw persoonlijke dashboard. Zo heb je altijd een compleet overzicht van met wie, waarover en wanneer er gebeld is. Werk je met een CRM, ERP of agendasoftware? Dan zorgen we ervoor dat onze communicatiespecialisten daar ook mee werken! Zo loopt alles perfect gestroomlijnd en kunnen we bijvoorbeeld ook gelijk antwoord geven op klantvragen omtrent voorraad en track & trace. 

Alles naar wens

Je kan onze telefonische helpdesk vergelijken met een op maat gemaakte receptiedienst. Al onze communicatiespecialisten zijn goed getraind in empathisch klantcontact. Hierdoor weten ze precies hoe ze jouw klanten vriendelijk en snel te woord moeten staan. 

Wij geloven dat een persoonlijke benadering erg belangrijk is voor de ervaring van jouw klanten. Door inkomende gesprekken op een empathische, vriendelijke manier af te handelen, streven we naar #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie. Benieuwd wat Chatkracht voor jou kan betekenen?

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen