Altijd bereikbaar met een telefonische helpdesk
De verwachting van jouw klant is toegenomen, bij een vraag of probleem wil men direct worden geholpen. Via de telefonische helpdesk van Chatkracht kunnen jouw klanten direct hun vraag stellen. Via een op maat gemaakt kenniscentrum kunnen de communicatiespecialisten van Chatkracht direct jouw klanten verder helpen. Dit scheelt veel tijd en jouw klant is direct geholpen. Dat is wat wij verstaand onder #ultiemeklanttevredenheid. Zo kan Chatkracht jou business goed ondersteunen met onze telefonische helpdesk.
Een telefonisch helpdesk bestaande uit een vast team
Bij Chatkracht werkt men met een vast team. Het team is jouw flexibele telefoonservice. Het team weet alles van jouw organisatie en praat in jouw tone of voice. Deze inbound telefonie dienst helpt jou met het laten beantwoorden van je telefoon. Zo krijg je een optimale klanttevredenheid.
Overzicht van alle inkomende gesprekken in je eigen telefonische helpdesk
Jij ontvangt altijd direct een samenvatting van het telefoongesprek in jouw mailbox. Klantcontacten komen ook in je dashboard. Zo heb je een compleet overzicht en weet jij precies waar jouw gesprekken overgaan. Werk je met een CRM, ERP of agendasoftware? Dan zetten we het direct in jouw systeem. Zo kunnen wij bijvoorbeeld ook direct antwoord geven op vragen wat betreft voorraad en track & trace.
Professioneel telefonisch helpdesk van Chatkracht
De communicatiespecialisten van Chatkracht zijn ervaren professioneel getraind in empathisch klantcontact. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst.
Een telefonisch helpdesk speciaal naar jouw wensen ingericht
Je kan ervoor kiezen om je gehele telefonische helpdesk aan Chatkracht uit te besteden. Onze communicatiespecialisten weten hoe zij jouw klanten telefonisch te woord moeten staan en kunnen hen verder helpen met hun vragen, twijfels of klachten. Zo maken wij impact en creëren wij meerwaarde, dat is #ultiemeklanttevredenheid.
Wij geloven dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. Door bezoekers een persoonlijke, empathische en snelle service aan te bieden, maak je de klantervaring compleet. Het bieden van een goede klantenservice is essentieel geworden.