Je telefoon laten beantwoorden door Chatkracht

Als organisatie is het belangrijk dat je zoveel mogelijk en zo goed mogelijk bereikbaar bent voor je klanten. Hierbij is telefonische bereikbaarheid een grote must, aangezien veel klanten het persoonlijke en directe contact dat telefonie biedt enorm waarderen. Het is dus als organisatie van belang om in te zetten op een sterke en doordachte klantenservicestrategie, met in het bijzonder inbound telefonie. De jarenlange expertise van Chatkracht zetten wij graag in om jouw organisatie op dit gebied te ondersteunen. Zo streven wij samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

De meerwaarde van je telefoon laten beantwoorden door onze specialisten

Het laten beantwoorden van je telefonie heeft diverse voordelen voor jouw organisatie en klanten. Hierbij is een doordachte klantenservicestrategie erg belangrijk. Met duidelijke doelstellingen kan de uitbesteding eenvoudig ingericht worden. Zo kun je ervoor kiezen om je gehele telefoonaanname service uit te besteden, maar kun je ook alleen je telefonie uitbesteden. Een heldere klantenservicestrategie creëert meerdere voordelen in het uitbesteden van telefonie.

Extern je telefoon laten beantwoorden voor tijdsbesparing

Als eerste creëert het uitbesteden van telefonie meer tijdsbesparing voor jouw organisatie doordat je de telefonie niet meer zelf hoeft op te pakken. Hierdoor verminder je de taken die rusten op het huidige team en de druk om snel te reageren met het juiste antwoord. Je verlicht hiermee de druk op je huidige team omdat zij zich kunnen focussen op wat echt belangrijk is; het verbeteren van je merk. Een ander voordeel is dat het uitbesteden van telefonie ervoor zorgt dat jouw klanten sneller het antwoord krijgen waar zij naar op zoek zijn doordat zij snel spreken met iemand die hen kan helpen met hun vragen of zorgen. Ze krijgen altijd en snel iemand aan de lijn die hen verder helpt met hun vragen, twijfels of klachten. Dit verbetert de klanttevredenheid en helpt klanten sneller het aankoopproces te doorlopen, omdat zij altijd snel iemand kunnen spreken wanneer zij dit nodig hebben.

Chatspecialisten

Telefoon laten beantwoorden door chatkracht voor toegevoegde waarde

Chatkracht is de schakel in het uitbesteden van je inbound callcenter. Wij zorgen ervoor dat je ons je telefoon kunt laten beantwoorden zonder enige verdere zorgen. Door vooraf helder op te stellen wat jouw wensen zijn, zorgen wij ervoor dat al onze communicatiespecialisten goed opgeleid en geïnformeerd zijn over jouw organisatie, je merk en je producten of diensten. Zo zorgen wij ervoor dat wij jouw organisatie optimaal kunnen representeren in de communicatie richting jouw klanten.

 

Wij kijken daarbij goed naar wat jouw klanten nodig hebben en spelen hierop in op een transparante en persoonlijke manier. Wij vinden het belangrijk om elke klant goed te woord te staan en de oplossing te bieden die zij nodig hebben. Door onze telefoondienst blijvend te innoveren en te verbeteren op basis van gedeelde kennis bouwen wij aan een klantenservice die altijd #ultiemeklanttevredenheid realiseert. Dat is waar wij voor staan en dagelijks aan werken.