Telefonische bereikbaarheid staat bij veel organisaties niet bovenaan het prioriteitenlijstje. Toch is het essentieel voor een fijne klantervaring. Veel klanten kunnen het directe en persoonlijke contact dat telefonie mogelijk maakt enorm waarderen. Ben jij al wel overtuigd van het belang van inbound telefonie? Dan is het je vast niet ontgaan hoeveel kostbare tijd er gaat zitten in het opzetten en bijhouden van een callcenter. Wij nemen je graag wat werk uit handen. Laat je telefoon beantwoorden door onze communicatiespecialisten voor een hoop tijdsbesparing en #ultiemeklanttevredenheid.
De telefoon laten beantwoorden door Chatkracht creëert niet alleen voordelen voor jouw organisatie, maar ook voor je klanten. Want of je er nu voor kiest om je klantenservice gedeeltelijk of geheel aan ons uit te besteden – met onze hulp worden jouw klanten altijd snel en vriendelijk geholpen. Dit maken wij mogelijk aan de hand van een doelgerichte klantenservice strategie, die we samen met jou zullen ontwikkelen. En daar stopt onze samenwerking niet: aan de hand van een op maat gemaakt dashboard houden we je op de hoogte van alle telefoongesprekken die we voor jouw organisatie voeren.
Onze communicatiespecialisten nemen een inkomende oproep zo snel mogelijk op. Dit betekent dat niet alleen jij, maar ook jouw klanten een hoop tijd besparen met onze service. Terwijl jij de werk- en tijdsdruk die rust op jouw huidige klantenserviceteam vermindert, staan jouw klanten gemiddeld veel korter in de wachtrij. En omdat onze communicatiespecialisten worden getraind op empathisch klantcontact, worden klantgesprekken vrijwel altijd vriendelijk en professioneel gevoerd. Zo streven we naar #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie.
Onze communicatiespecialisten zijn niet alleen klantvriendelijk en snel, maar ook altijd op de hoogte van jouw organisatie. Dat maken we mogelijk via een op maat gemaakt kenniscentrum, waarin we belangrijke informatie en antwoorden op veelgestelde vragen inzichtelijk maken. Zo kunnen onze communicatiespecialisten jouw organisatie optimaal representeren. We combineren deze gedeelde kennis met nieuwe inzichten uit de gesprekken die we voor jouw organisatie voeren. De conclusies die we hieruit trekken, gebruiken we om onze telefoondienst te innoveren. Zo creëren we elke dag meer toegevoegde waarde. Wil jij meer weten over de telefoon laten beantwoorden door Chatkracht?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Meest bezochte
Pagina’s
Vind ons op
Social Media
(C) 2025 Chatkracht BV | Privacy | Algemene voorwaarden