Misschien heb je weleens iets besteld via Fonq. Dit is een Nederlandse webwinkel, gespecialiseerd in wonen en lifestyle. En als jouw bedrijf in deze sector opereert, kun je ervoor kiezen om jouw producten via de marktplaats van Fonq te verkopen. Zo kun je jouw bereik vergroten en toegang krijgen tot een groot aantal potentiële klanten. Klinkt goed, toch? Maar er zijn wel een paar klantenservice gerelateerde zaken om rekening mee te houden. En Chatkracht is ervoor te zorgen dat je daarbij geen steken laat vallen. Als je ons inschakelt om jouw klantenservice te ondersteunen, kun je rekenen op #ultiemeklanttevredenheid. Benieuwd hoe we dat precies bereiken? Lees verder of neem gelijk contact met ons op!
Voordat we je meer vertellen over Fonq, stellen we onszelf even voor. Wij zijn Chatkracht – jouw beste vriend in klantenservice ondersteuning. Je kunt ons inschakelen voor het overnemen van een gedeelte of het geheel van jouw klantenservice via kanalen als telefonie, social media en marketplaces. – Onze communicatiespecialisten denken graag mee bij het verbeteren van de workflow van jouw klantenservice. Dit doen we op basis van jarenlange ervaring en jouw voorkeuren. Hoe en wanneer we jouw klantenservice ondersteunen, bepaal je namelijk zelf. Kun je onze hulp tijdelijk iets meer of minder gebruiken? Geen probleem, onze service is flexibel op- en af te schalen naar de behoeften van jouw organisatie.
Voordat we je meer vertellen over Fonq, stellen we onszelf even voor. Wij zijn Chatkracht – jouw beste vriend in klantenservice ondersteuning. Je kunt ons inschakelen voor het overnemen van een gedeelte of het geheel van jouw klantenservice via kanalen als telefonie, social media en marketplaces. – Onze communicatiespecialisten denken graag mee bij het verbeteren van de workflow van jouw klantenservice. Dit doen we op basis van jarenlange ervaring en jouw voorkeuren. Hoe en wanneer we jouw klantenservice ondersteunen, bepaal je namelijk zelf. Kun je onze hulp tijdelijk iets meer of minder gebruiken? Geen probleem, onze service is flexibel op- en af te schalen naar de behoeften van jouw organisatie.
Als je besluit om jouw producten aan te gaan bieden via Fonq, zijn er een paar zaken om rekening mee te houden. Zo stelt de webwinkel strikte eisen aan de responstijd op klantvragen. Om een goede klantervaring te garanderen, dien je klantvragen binnen vierentwintig uur te beantwoorden. Gelukkig is dat met de hulp van Chatkracht uiteraard haalbaar. Onze communicatiespecialisten doen hun uiterste best om jouw klantvragen zo snel mogelijk te behandelen! Verder is het belangrijk om duidelijk en vriendelijk te communiceren met jouw klanten via Fonq. Vanzelfsprekend voor onze communicatiespecialisten, die worden getraind op empathisch klantcontact. Een andere belangrijke zaak betreft het retourproces. Fonq vereist dat retourzendingen snel worden verwerkt en dat klanten goed op de hoogte worden gehouden van de status van hun retourzending. Onze collega’s helpen je graag bij het afwikkelen van retourzendingen én het doorzetten van binnenkomende orders? Zodat jij meer tijd overhoudt voor andere dingen.
Zoals je leest gaat de hulp van Chatkracht verder dan het beantwoorden van een paar vragen. Met onze ondersteuning kun je jouw klantervaring en verkoopkansen via Fonq optimaliseren. Wil jij jouw klantvragen via Fonq uitbesteden? Neem contact met ons op, we gaan graag in gesprek!
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Meest bezochte
Pagina’s
Vind ons op
Social Media
(C) 2025 Chatkracht BV | Privacy | Algemene voorwaarden