Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil jij een snelle en vriendelijke afhandeling van inkomende telefoongesprekken? Kies voor Chatkracht om jouw inbound callcenteractiviteiten te beheren. Tijdens kantooruren staan wij jouw klanten graag te woord.
Een inbound callcenter is de plek waar bellende klanten met hun vragen worden geholpen. Hoewel er op het gebied van klantenservice steeds meer mogelijk is via chatbots, flowbots en hybride chatbot modellen, biedt een inbound callcenter nog steeds heel veel toegevoegde waarde voor jouw organisatie. Het opzetten en onderhouden van zo’n inbound callcenter kan een hoop tijd kosten. Tijd die je vast liever ergens anders aan zou willen besteden. Wij helpen je klanten graag met al hun vragen, twijfels of klachten, zodat jij je kunt focussen op andere dagelijkse werkzaamheden. Zo ga je voor #ultiemeklanttevredenheid, terwijl je zelf een hoop tijd bespaart.
Voor het uitbesteden van jouw telefoon- en antwoordservice ben je bij Chatkracht aan het juiste adres! We houden ons dagelijks bezig met allerlei vormen van klantenservice voor verschillende bedrijven. Hierdoor weten we als geen ander hoe we verschillende soorten klanten met hun eigen vragen, twijfels en klachten moeten helpen. Bovendien zijn onze specialisten van 09.00 tot 17.00 uur beschikbaar om de telefoon op te pakken en jouw klanten op een vriendelijke manier te woord te staan. Zo haal je het beste uit jouw inbound callcenter.
We mogen dan wel Chatkracht heten, maar we begrijpen heel goed dat persoonlijk contact essentieel is voor #ultiemeklanttevredenheid. Als je jouw inbound telefonie uitbesteedt aan Chatkracht, kan je er dus ook op rekenen dat jouw klanten een snel, persoonlijk en compleet antwoord krijgen op hun vraag. Zo kunnen ze weloverwogen beslissingen maken en worden ze makkelijker door het aankoopproces begeleid. Zit jou klant met een probleem en komt hij/zij er niet uit? Dan helpen wij graag bij het vinden van een passende oplossing.
Benieuwd wat het inbound callcenter van Chatkracht voor jouw organisatie kan doen?
Wij van Chatkracht vinden het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen binnen de branche waarin jouw organisatie werkzaam is. Wanneer je besluit om je klantenservice uit te besteden aan ons, zullen we in samenwerking met jouw medewerkers zorgen dat we jouw organisatie zo goed mogelijk representeren. Dit doen we door onze telefoondiensten voortdurend te verbeteren op basis van gedeelde kennis. We staan open voor feedback en streven ernaar om onze diensten voortdurend te optimaliseren, zodat jouw klanten de best mogelijke ervaring krijgen.
Onze toewijding aan constante verbetering en samenwerking zorgt voor een naadloze integratie van onze diensten binnen jouw organisatie, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid en een sterkere merkreputatie.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media