De toegevoegde waarde van een inbound callcenter

Een inbound callcenter en het uitbesteden van je telefonie aan een inbound callcenter heeft een grote toegevoegde voor jouw organisatie. Door de inbound telefonie gedeeltelijk of geheel uit te besteden aan Chatkracht kunnen wij ons optimaal inzetten voor jouw organisatie en je klanten. Hierdoor kun jij je focussen op je dagelijkse werkzaamheden en kun je klanten alsnog goed verder helpen bij hun vragen, twijfels of klachten. Dit verhoogt dus niet alleen de klanttevredenheid maar ook de kans dat klanten klant worden of klant blijven omdat zij zich goed geholpen voelen door jouw organisatie.

Chatkracht

De meerwaarde van een inbound callcenter voor jouw organisatie

Een groot voordeel van het uitbesteden van je telefoonservice en antwoordservice aan een inbound callcenter zoals Chatkracht is dat wij ons dagelijks bezighouden met telefonie en het communiceren met klanten. Hierdoor weten wij hoe wij allerlei soorten klanten met diverse vragen, twijfels of klachten te woord moeten staan om hen zo goed mogelijk te helpen. Daarbij zijn zij altijd beschikbaar om binnenkomende oproepen op te pakken en jouw klanten te woord te staan. Hierdoor krijgen je klanten sneller het antwoord waar zij naar op zoek zijn en zijn zij geholpen op een persoonlijke en betrokken manier.

Snel, persoonlijk en compleet met een inbound callcenter

Snel, persoonlijk en complete antwoorden op elke vraag verhogen de klanttevredenheid voor (potentiële) klanten waardoor zij sneller en eenvoudiger het aankoopproces zullen doorlopen. Hierin willen klanten graag met “echte” mensen praten om zo al hun vragen te kunnen stellen en met zekerheid een keuze kunnen maken. Daarom vinden wij bij Chatkracht persoonlijk en betrokken contact met klanten enorm belangrijk, omdat wij dit zien als een toegevoegde waarde op bestaande informatie op bijvoorbeeld je website. Daarom is het belangrijk om goed te investeren in telefonie of een inbound callcenter als onderdeel van je klantenservicestrategie.

Chatspecialisten

Het uitbesteden van je inbound callcenter aan Chatkracht

Door je inbound telefonie uit te besteden aan een inbound callcenter als Chatkracht werk je aan een klantenservicestrategie die gericht is op het creëren van #ulltiemeklanttevredenheid op lange termijn. Door samen naar de mogelijkheden te kijken kiezen wij de kanalen en communicatiestrategie die past bij jouw organisatie en de doelen die jij hebt. Wij blijven onze service optimaliseren en innoveren door op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen binnen de branche waarin jouw organisatie werkzaam is. Hierin vinden wij het belangrijk om blijvend samen te werken met jouw organisatie om deze zo goed mogelijk te representeren in de communicatie richting klanten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij door nauw samen te werken met jouw organisatie het beste resultaat kunnen blijven behalen. Door onze telefoondienst blijvend te innoveren en te verbeteren op basis van gedeelde kennis bouwen wij aan een klantenservice die altijd #ultiemeklanttevredenheid realiseert. Dat is waar wij voor staan en dagelijks aan werken. Al bekend met onze chatbots en flowbots?