Telefonie header

Direct capaciteit voor jouw outbound telefonie?

Wil je dat jouw uitgaande telefoontjes snel en professioneel worden uitgevoerd? Bij Chatkracht nemen we graag jouw uitgaande telefoongesprekken over. Zo volgen wij snel jouw leads op.

Neem contact op:

Outbound telefonie door Chatkracht

Bij het opzetten en beheren van jouw klantenservice kun je outbound telefonie niet vergeten. Inbound telefonie is een essentieel aspect van klantcontact, maar uitgaande telefoontjes zijn minstens zo belangrijk. Outbound telefonie is het bellen van (potentiële) klanten, waarbij het initiatief vanuit jouw organisatie komt. We hebben het dan bijvoorbeeld over het nabellen van warme leads, mensen die eerder contact hebben gezocht met jouw organisatie of klanten uit jouw contactenlijst. Omdat we weten dat outbound telefonie kan zorgen voor een hoop tevredenheid en zelfs nieuwe klanten, zetten we graag een outbound callcenter voor je op. Onze communicatiespecialisten zullen hun beste beentje voor zetten om jouw warme leads op te bellen en te woord te staan. Hoe en hoe vaak we dat doen, is aan jou. Wil je weten hoe we jouw organisatie kunnen helpen met outbound telefonie? Lees verder of neem contact met ons op. 

De jaren lange ervaring met outbound telefonie

Outbound telefonie gaat niet over koude acquisitie, maar over het bellen van klanten met een (potentiële) connectie met jouw organisatie. Wanneer je jouw outbound callcenter uitbesteed aan Chatkracht, kunnen we bijvoorbeeld bellen naar mensen die het contactformulier op jouw website hebben ingevuld. Onze communicatiespecialisten bellen deze potentiële klanten altijd binnen een uur na het invullen van het formulier op. Zo kunnen we deze mensen snel te woord staan en eventueel een afspraak inplannen. Wil je telefonisch enquêtes afnemen onder jouw klanten? Ook deze telefoontjes pakken we graag voor je op. Maar ook als jouw klanten hebben gekozen voor een ‘bel-me-terug-verzoek’, hangen onze communicatiespecialisten graag voor je aan de lijn. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van jouw outbound telefonie?

Een outbound callcenter op maat

Nu je weet wie we voor je kunnen bellen, vertellen we je graag hoe we dat doen. Wanneer je ervoor kiest om jouw outbound telefonie uit te besteden aan Chatkracht, gaan we samen in gesprek. We kunnen ons namelijk goed voorstellen dat je onze hulp op bepaalde momenten beter kan gebruiken dan op andere. Zo kun je bijvoorbeeld zelf bepalen op welke dagen onze communicatiespecialisten voor jou aan het werk gaan. En als het een tijdje drukker is dan normaal, schakelen we moeiteloos met je mee. Hierdoor weet je altijd wat je aan ons hebt, zonder te veel te betalen. Wil je meer weten over het outbound callcenter van Chatkracht? 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen